Blog je pokrenut radi promocije fizičke aktivnosti i zdravih stilova života ne samo đaka i roditelja OŠ "Sveti Sava" Kikinda nego i šire javnosti.

11. 3. 2016.

Ženska strana medalje

Povodom 8. marta, OŠ „Sveti Sava” i Centar za podršku ženama iz Kikinde organizovali su promociju ženskog sporta u našem gradu.

Mnogobrojnim đacima predstavljeni su košarka, odbojka, rukomet, karate, džudo, tenis, streljaštvo i gimnastika.

Svojim prisustvom i obraćanjem manifestaciju su uveličale uspešne sportistkinje našeg grada – Brankica Zarić, prvakinja u streljaštvu, Tanja Sili, uspešna karatistkinja i trener, kik-bokserka Branka Arambašić i mnoge druge.

Imali smo čast i priliku da razgovaramo sa Nevenom Grubišić, prvakinjom u džudou i  bivšom učenicom naše škole, sada maturantkinjom kikindske Gimnazije „Dušan Vasiljev”.

Kako si zavolela džudo?
- Kada sam bila mala, tata me je odveo u Džudo klub „Partizan”, videla sam šta deca rade, svidelo mi se i tako sam zavolela i ja ovaj sport.

Koliko dugo ga treniraš?
- Od kada znam za sebe treniram džudo. Sport je moja najveća ljubav i svima preporučujem da se bave sportom, jer se kroz sport stiču samopouzdanje i radne navike.

Koji je tvoj najveći uspeh?
- Moj najveći uspeh je osvojeno Državno prvenstvo.

Među sportistkinjama, bila je prisutna i rukometašica Emilija Lazić koja igra na poziciji levog beka.

Koji je tvoj najveći uspeh?
- Najveći uspeh mi je kad sam sa svojim saigračicama osvojila Kup Vojvodine za devojke 2000. godišta. 

Zašto bi preporučila drugima da se bave rukometom?
- Rukomet je grupni sport. Dok igraš rukomet, stičeš osećaj da si deo tima u kojem svi funkcionišu kao jedan.

Manifestacijom „Ženska strana medalje” želelo se prikazati da sport nije rezervisan samo za muškarce. Sportom se promoviše pošten rad, hrabrost, dobrota i samopožrtvovanje.

Ivana Plemić, V2

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.