Blog je pokrenut radi promocije fizičke aktivnosti i zdravih stilova života ne samo đaka i roditelja OŠ "Sveti Sava" Kikinda nego i šire javnosti.

9. 10. 2017.

Najlepše je druženje kroz sport

Ovo poručuje Aranka Binder, osvajačica više medalja na svetskim takmičenjima u streljaštvu.

Sa koliko godina ste počeli da se bavite sportom?

U osnovnoj školi sam počela da se bavim sportom već u 5. ili 6. razredu. Postojale su razne školske sekcije i u 8. razredu sam se opredelila, nakon više sportova koje sam isprobala, za streljaštvo. Posle sam nastavila svoju sportsku karijeru u streljaštvu i danas mogu da kažem da sam bivši sportista, osvajač olimpijske bronzane medalje u Barseloni 1992. godine, a sve to zahvaljujući putu koji sam započela upravo u osnovnoj školi i zahvaljujući tadašnjim mojim profesorima.

Da li ste u osnovnoj školi učestvovali u SOŠOV-u?
Da, učestvovala sam, i to čak u dva sporta. Učestvovala sam u sportskoj gimnastici i u streljaštvu. 

Zašto ste odabrali baš streljaštvo?
Bio je to možda sticaj okolnosti. Moji prvi sportski uspesi su bili veći u streljaštvu i to je bio razlog zašto sam ostala u ovom sportu.

Da li smatrate da je bitno da se deca bave sportom?
Apsolutno. Veoma je bitno da se deca bave sportom, i to prvenstveno iz zdravstvenih aspekata. Deca treba i da se druže sa svojim vršnjacima, a mislim da je druženje kroz sport najlepše moguće.

Koja bi bila Vaša poruka deci koja se bave sportom?
Deco, bez obzira da li smatrate da ste neki talenti ili ne, uključite se u više sportskih sadržaja, oprobajte se u nekoliko sportova i mislim da će svako moći da nađe nešto interesantno za sebe, a to je jako važno i korisno.

Hvala Vam na izdvojenom vremenu.    

Đak reporter: Aleksandra Došen VI3

P.S. Intervju je objavljen u 12. broju Plamenka.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.