Blog je pokrenut radi promocije fizičke aktivnosti i zdravih stilova života ne samo đaka i roditelja OŠ "Sveti Sava" Kikinda nego i šire javnosti.

12. 12. 2017.

Koraci ka uspehu

Poslednjih nekoliko godina tenis je sve popularniji među školskom decom. Koracima Novaka Đokovića i Ane Ivanović krenuli su i učenici naše škole Mia Gavranov iz 8-1 i Stefan Šibul iz 8-2.

Koliko dugo trenirate tenis?

Mia: Šest godina.
Stefan: Četiri godine.

Zašto ste izabrali baš ovaj sport?
Mia: Videla sam na televiziji i želela sam da probam i ja.
Stefan: Mene je u 4. razredu drug nagovorio da krenem i ja na tenis da bismo se družili i trenirali zajedno.

Koliko često imate treninge?
Stefan: Zbog problema sa salom, zimi nismo u mogućnosti da treniramo češće, pa zato imamo treninge četiri puta nedeljno. Leti treniramo dva puta dnevno po sat i po.
Mia: Ja imam individualne trninge sredom, petkom i subotom u Senti.

Koliko su teški vaši treninzi?
Mia: Pošto su individualni, teški su i uglavnom zavisi od mene, koliko se trudim.

Kako usklađujete školu sa treninzima?
Stefan: Treninge i školu usklađujem vrlo dobro, jer uz dobru organizaciju sve je moguće postići.

Šta je potrebno da bi neko bio uspešan u tenisu?
Mia: Potrebno je da ima volje, da veruje u sebe, da ne odustaje lako i da ima dobrog trenera.

Koji vam je najveći uspeh?
Stefan: Moj najveći uspeh je to što sam ove godine na Sportskim igrama mladih na državnom nivou bio drugi i što sam prošao na međunarodno takmičenje u Splitu gde sam osvojio treće mesto. Bilo je fantastično. Družili smo se, što je najbitnije. 
Mia: Na istom takmičenju sam i ja učestvovala i osvojila sam drugo mesto.

Kakva je konkurencija u vašoj kategoriji?
Stefan: Konkurencija je vrlo jaka i da bismo pobedili na mečevima, moramo dati svoj maksimum i da se trudimo najviše što možemo.

Kakva su vam očekivanja u novoj godini?
Mia: Očekujem da imam više uspeha i da idem na više turnira.
Stefan: Očekujem da idem na više turnira i skok na rang listi.

Šta biste preporučili deci koja se ne bave sportom?
Stefan: Preporučio bih im da počnu da treniraju bilo koji sport zbog toga što je sport jedna velika zabava. Nije bitno to hoćemo li pobediti, već da se mi zabavimo na terenu.
Mia: Mislim da bi trebalo da se bave sportom, jer je to bolje nego da sede za računarom.

Hvala vam na izdvojenom vremenu i želim vam mnogo uspeha.

Nataša Đuričin VI4

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.